Lillatroll

Alla inlägg den 2 november 2011

Av lillatroll - 2 november 2011 20:26

Ok, jag har sovit hela förmiddagen och jag är ändå trött. Mycket konstigt.

  


Känns som om jag kunde sova i en evighet. Helt klart inte bara helgens sjukdom som påverkar mig utan allt som varit sista tiden. Min sambo mår inte bra. Han har inte jobbat på tre dagar, först pga magsjukan vi haft men också psykiskt. Han är i zombietillståndet som jag kallar det. Jag vill så gärna hitta energi i mitt liv! Hur hittar man energin? Det är min stora fråga just nu. 


Den här bilden såg jag innan idag, känner igen mig...


Bilden tagen av: Takashi  http://miyako-chan.com/


Av lillatroll - 2 november 2011 13:57

Efter en helg med sjukdom i hela familjen gjorde jag mig i ordning att åka till jobbet idag. Jag klädde på mig, sminkade mig, satte mig i bilen med barnen och lämnade dom på förskolan och...åkte hem igen. Hade sån sprängande huvudvärk och lite illamående också så det kändes omöjligt att jobba. Nu har jag sovit i tre timmar, ätit lunch och druckit kaffe och ska försöka börja känna mig som en människa igen. Hur det ska gå till. 


Jag har haft några tuffa veckor. Med mycket på jobbet och hemma. Tyvärr lägger jag då av med det som är bra för mig, som tex att skriva. Jag vet att jag mår bra när jag skriver på bloggen, skriver av mig mina känslor och tankar och funderingar. Det lättar liksom när jag skriver om allt som händer mig. Ska försöka ha det som ett mål nu, att skriva ett inlägg om dagen i alla fall. För mig är bloggen en dagbok. En dagbok om mig, mitt liv, mina känslor och funderingar. Och jag mår bra när jag skriver i den så jag ska fortsätta. 


Nu ska jag försöka skaka av mig dimman och göra något. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Behöver skriva av mig tankar, känslor och funderingar som har kommit efter några år av svårigheter och tråkigheter i livet. Försöker hitta min väg vidare och låter glädje styra mig.

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards