Lillatroll

Alla inlägg den 6 november 2011

Av lillatroll - 6 november 2011 20:33

Idag är jag tacksam för mina två barn, min dotter och min son. Dom är mitt liv, min glädje och min kärna. 

Jag är tacksam för hösten som är vacker...fast jag har svårt att erkänna det ibland. 

Jag är tacksam för mitt hem.

Av lillatroll - 6 november 2011 20:13

Dags att jobba i morgon igen. Tycker det ska bli rättså roligt faktiskt. Hoppas jag känner så efter några timmar på jobbet. Denna helgen har varit en riktigt slapparhelg, skönt på ett sätt men rättså frustrerande också. Känner att jag hade velat hitta på saker men jag vet inte riktigt vad. Men nu närmar sig julen och julmarknader och släktkalas. Så det kommer nog att hända saker. 

Barnen har varit trötta i helgen. Dom har inte velat gå ut och inte velat hittat på något. Mest velat vara inne och leka. Jag får lite dåligt samvete då. Känner mig som en dålig mamma som inte ser till att mina barn leker utomhus varje dag. Men samtidigt känns det fel att tvinga dom. Dom går på förskolan varje dag och är ute och leker där och dom är trötta när dom kommer hem. Längtar tills efter nyår när jag ska gå ner i tid. Ska bli skönt även om det blir synd att gå ner i lön. Men det är det värt. 

Sitter nu och ser på tv, en skräckfilm som min sambo har hittat. Varför jag går med på att se dessa skräckfilmer vet jag inte. Kommer att sova dåligt i natt. 

Nu har jag svamlat nog, söndagkväll och måndag nästa. 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Behöver skriva av mig tankar, känslor och funderingar som har kommit efter några år av svårigheter och tråkigheter i livet. Försöker hitta min väg vidare och låter glädje styra mig.

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards